Když jsem někdy před měsícem kupoval nový notebook, tak jsem nečekal, že ho budu po dvou týdnech reklamovat, ale onu reklamaci jsem ani nepocítil díky skvělému jednání při reklamaci notebooku.

Problém

Již od prvního dne jsem registroval vrzání ze spodní části notebooku. To bylo způsobené velkými dvířky, které nejsou nijak přišroubované a drží jen zámkem. Ta dvířka jsou bezva, jelikož si člověk jednoduše vymění vše. Ale problémem je, že pak dochází k vrzání. Jelikož šlo o nákup na IČO, tak nebylo kvůli chybějící dvoutýdenní lhůtě ani co řešit ani kam spěchat.

Když „došla“ trpělivost

Ale přesně po 13 dnech od koupě jsem se rozhodl k reklamaci, ale vzhledem k mé předchozí, 3 roky staré [1. část, 2. část], zkušenosti se mi do reklamace přímo u Alzy opravdu nechtělo. Zkoušel jsem tedy dle seznamu autorizovaných servisů na Alze hledat.

V Pardubicích jsem našel hned 3 různé firmy, ale nakonec jsem se rozhodl pro pardubický Český Servis, jelikož je skoro cestou do školy.

Reklamace

Když došlo na „krájení chleba“, tak zvenčí nenápadná pobočka mě překvapila. Po vstupu jsem se „paní na příjmu“ ptal na možnost reklamace HP notebooku a snažil se jí vysvětlit o co mi jde, že když jde o tento typ vady, zda by bylo možné si notebook po dobu řešení u sebe a dále s ním pracovat. To mi bylo řečeno, že zajde pro technika a optá se, to byl první náznak toho, že to bude asi možné.

Když přišel technik, tak jsem mu něco zopakoval, on si notebook prohmatal a dal mi za pravdu a divil se nad konstrukcí, která se dnes dělá. 🙂

Pak přišlo i tížené ano, že objednají nová dvířka a než přijdou, tak že mohu notebook používat. Pak už jsme jen zadali mé údaje a údaje o notebooku do jejich systému a já mohl jít. Byla to otázka tak 15-20 minut.

Čekání a výměna

Po dvou týdnech mi volá technik, že dvířka dorazila a že se mohu stavit. To byl pátek (15.11.) a tak jsem se tam rovnou dopoledne, kdy tam byl, stavil. Po nahlášení odnesla „paní od příjmu“ notebook technikovi a vrátila se s tím, že to bude tak 15 minut trvat. Tak jsem si řekl bezva a na chvíli si sedl do ratanového křesílka. 🙂

A opravdu, po necelých 15 minutách přišel technik s notebookem a nevrzal. Hned měl z něj člověk pocit, že se nezlomí v ruce. 🙂

Závěr

Takže pokud budu muset, což snad nebudu, notebook reklamovat, tak zajdu znovu do Českého Servisu v Pardubicích, protože s nimi se člověk domluví. Celkově mě to tedy včetně dvou cest vyšlo asi jen na hodinu času, to je krása. Nedělám si iluze o tom, že by mě něco podobného potkalo i v Alze. 🙂

Budu tedy doufat, že se vrzání nevrátí, a kdyby jo, tak vím, že to nepřinese s sebou velké problémy. S notebookem jsem jinak spokojen. Jen na tom zpracování to „vrže“. 🙂

Pozitivní zkušenost s reklamací notebooku u Českého Servisu
  • Pokud se ti článek líbil, tak sdílení potěší ;-)

Post navigation


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 + 3 =